ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣΗΜΕΡΑ62
mod_vvisit_counterΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ674
mod_vvisit_counterΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ3433
mod_vvisit_counterΣΥΝΟΛΟ224116

ΕΑΑΑ ΛΑΡΙΣΑΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΑΑΑ   
Τετάρτη, 14 Σεπτέμβριος 2016 07:43

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (Συνημμένο αρχείο PDF)

Συνημμένα:
Κατέβασμα αυτού του αρχείου (PROSKLISI.pdf)PROSKLISI.pdf[ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ]85 Kb
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 14 Σεπτέμβριος 2016 07:45
 
Παράδοση-Παραλαβή Διοίκησης 110 ΠΜ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΑΑΑ   
Τρίτη, 13 Σεπτέμβριος 2016 18:42


Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 13 Σεπτέμβριος 2016 18:42
 
Πτήσεις Αξιωματικών (Ι) ε.α στο πλαίσιο Εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΑΑΑ   
Δευτέρα, 12 Σεπτέμβριος 2016 19:39

Στο πλαίσιο του Εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ), τη Δευτέρα 7 Νοέμβριου 2016 δύνανται να ιπταθούν έξι (6) Αξιωματικοί (Ι) ε.α της ΠΑ, δύο (2) με αεροσκάφη F-16, δύο (2) με αεροσκάφη Μ-2000 και δύο (2) με αεροσκάφη F-4Ε, οι οποίοι θα επιλεγούν έπειτα από κλήρωση και θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν συμπληρώσει το 65ο έτος της ηλικίας τους
  • Να έχουν τουλάχιστον εκατό (100) ώρες πτήσης στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους
  • Να μην έχουν ιπταθεί τα τελευταία 10 χρόνια με αεροσκάφος F-4E και 5 χρόνια με αεροσκάφη F-16 και Μ-2000
  • Να κριθούν ικανοί κατόπιν υγειονομικών εξετάσεων στο Κ.Α.Ι

Κάθε ενδιαφερόμενος δύναται να δηλώσει επιθυμία για πτήση μόνο με ένα τύπο αεροσκάφους.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος :
Μέχρι την 07 Οκτωβρίου 2016, στο ΓΕΑ/Επιτελικό Γραφείο Αρχηγού ( Τηλ. 210-6591003 και 210-6591008)

​Πηγή:https://www.haf.gr/2016/09/ptisis-axiwmatikwn-e-sto-plaisio-eortas/


Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 12 Σεπτέμβριος 2016 19:40
 
Επιστολή του Συντονιστικού των 3 ΕΑΑ για Ασφαλιστικά/Συνταξιοδοτικά Θέματα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΑΑΑ   
Πέμπτη, 08 Σεπτέμβριος 2016 08:43


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ

ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ

Ν. Π. Δ. Δ.

Γραφεία: Ι. Παπαρρηγοπούλου & Π.Π. Γερμανού

Πλατεία Κλαυθμώνος – 105 61 Αθήνα

Τηλ.: 210 33 10 430 –210  33 10 431 – FAX: 210 33 10 429

Αριθ.Πρωτ.291

Ημερομηνία 06-09-2016

ΠΡΟΣ: Υπουργό Εργασίας κ.Γ.Κατρούγκαλο

Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Π. Καμμένο

Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θ. Δρίτσα

Αναπληρωτή Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Ν.Τόσκα

ΚΟΙΝ: Πρωθυπουργό κ.Αλέξη Τσίπρα

Υπουργό Οικονομικών κ.Ε.Τσακαλώτο

Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ.Δ.Βίτσα

Α/ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Ε. Αποστολάκη Π.Ν.

ΘΕΜΑ : Ασφαλιστικά/συνταξιοδοτικά θέματα

ΣΧΕΤ : α.-Ν.4387/16 (ΦΕΚ Α.΄85/12-05-2016)

β.- ΚΥΑ αριθ. οικ. 26083/887(ΦΕΚ Β.΄1605 από 07-06-2016

1.-Με τον νέο ασφαλιστικό νόμο (σχετικό α) επέρχονται σημαντικές αλλαγές στην ασφάλιση και συνταξιοδότηση των στελεχών των Ε.Δ. και των Σ.Α. ( εν συντομία Στρατιωτικών ), οι οποίες είναι στοχευμένες , άδικες και κινούνται στα όρια της νομιμότητας και συνολικά στρέφονται κατάφορα εις βάρος των εν λόγω Στελεχών και θα έχουν ως αποτέλεσμα την πλήρη φτωχοποίηση των αποστράτων.

2.-Το σχετ.(α) είναι στοχευμένο κατά των στρατιωτικών και η φιλοσοφία του βασίζεται στην αποδέσμευση των συντάξεων των αποστράτων από τους μισθούς των εν ενεργεία και στην εξομοίωσή τους με όλες τις κατηγορίες συνταξιούχων , αγνοώντας προκλητικά την διαφορά που υπάρχει στις ειδικές συνθήκες εργασίας , στα ωράρια εργασίας που δεν πληρώνονται πλήρως , στην επικινδυνότητα της εργασίας , στον τρόπο αποζημείωσης τους για την εργασία που προσφέρουν , την μη συμπλήρωση όλου του απαιτούμενου συνταξιοδοτικού βίου , κλπ. Αγνοεί παντελώς τις αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ 2192 μέχρι 2196 του 2014 που αναγνωρίζουν ότι οι Ε.Δ. και τα Σ.Α. ανήκουν στον σκληρό πυρήνα του Κράτους και ότι χωρίς αυτές δεν θα υπήρχε Κράτος. Είναι στοχευμένο και στο θέμα των χηρών (άρθρο 12) που εισάγει την παγκόσμια πρωτοτυπία , η λήψη της σύνταξης να εξαρτάται από την ηλικία του/της επιζώντος συζύγου και αφορά κυρίως τις χήρες των στρατιωτικών , γιατί αυτές λόγω των συχνών μετακινήσεων των συζύγων τους δεν είχαν την δυνατότητα να εργασθούν και έτσι να έχουν άλλους πόρους για την επιβίωσή τους , αλλά και γιατί λόγω της φύσεως της εργασίας τους οι στρατιωτικοί φεύγουν από την ζωή σε σχετικά μικρή ηλικία.

Επιπρόσθετα , το σχετ(α) δεν προβλέπει την συμμετοχή αποστράτων αλλά και εν ενεργεία στρατιωτικών στο Εθνικό Συμβούλιο Κοινωνικής Ασφάλειας (Ε.ΣΥ.Κ.Α.) όπως και στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλειας (Ε.Φ.Κ.Α.) , ενώ προβλέπει τη συμμετοχή όλων των άλλων κατηγοριών ασφαλισμένων.

3.-Το σχετ(α) είναι άδικο γιατί πέραν των ανωτέρω :

α.-Το είδος εργασίας των Στρατιωτικών ουδεμία σχέση έχει με των Υπαλλήλων και από πλευράς μόχθου , ευθύνης , ωραρίου , κόπωσης , ψυχολογικής επιβάρυνσης , επιπτώσεως στην υγεία, κ.λ.π.

β.-Οι Στρατιωτικοί δεν διαπραγματεύονται με τον εργοδότή τους (Δημόσιο) τις απολαβές τους , σε αντίθεση με τους Υπαλλήλους που και διαπραγματεύονται και αλλάζουν εργασία εφόσον αυτό είναι επωφελές για αυτούς.

γ.-Οι Στρατιωτικοί αποστρατεύονται βάσει του νόμου “περί Ιεραρχίας και προαγωγών“ , όποτε το αποφασίσει η Υπηρεσία , χωρίς να έχουν συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό ετών για πλήρη συνταξιοδότηση. Ελάχιστοι φτάνουν στο υψηλότερο μισθολογικό κλιμάκιο

δ.-Μετά την αποστρατεία τους παραμένουν σε εφεδρεία με υποχρέωση παρουσίας και εκπαίδευσης και γενικά τρόπου διαβίωσης όπως ως εν ενεργεία.

ε.-Σε περίπτωση που κάποιο από τα Ταμεία που εντάχθηκαν στον Ε.Φ.Κ.Α. έχει μειωμένα έσοδα , λόγω εισφοροαποφυγής , εισφοροδιαφυγής ή αδυναμίας πληρωμών , τότε θα γίνουν περικοπές στις συντάξεις και των άλλων Ταμείων και κυρίως του Δημοσίου , που κατά τεκμήριο , είναι συνεπές προς τις υποχρεώσεις του.

στ.-Οι στρατιωτικοί , με τις μειώσεις που έχουν υποστεί μέχρι τώρα στις συντάξεις τους , που φτάνουν μέχρι το 60% , έχουν συνεισφέρει πέραν των αναλογούντων και των δυνατοτήτων τους στον περιορισμό του συνταξιοδοτικού κόστους , το οποίο με τις άστοχες κινήσεις των Κυβερνήσεων των τελευταίων ετών που έσυραν εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένους στην συνταξιοδότηση και με τον τρόπο που υπολογίζονται οι μειώσεις στις συντάξεις από το ΥΠ.ΟΙΚ. (κρατήσεις , μειώσεις , υγειονομική περίθαλψη , έκτακτες εισφορές , κλπ) , δεν είχε την αναμενόμενη μείωση.

ζ.-Στο σχετ.(α) δεν έχουν προβλεφθεί στον υπολογισμό της σύνταξης τα επιδόματα ευθύνης και επικινδυνότητας , προφανώς , γιατί ειδικά τα δεύτερα, ίσχυαν μόνο για τους στρατιωτικούς. Έτσι οι ιπτάμενοι , οι των ειδικών Δυνάμεων , οι Υποβρύχιοι και λοιποί δεν θα λαμβάνουν πλέον ως μέρος της σύνταξής τους τα αναλογούντα προς τα “εξάμηνα “ σε αυτές τις Υπηρεσίες υψηλού κινδύνου, τα οποία σημειωτέον τα υπηρέτησαν. Το ίδιο συμβαίνει και με τα επιδόματα ευθύνης που σφράγισαν την στρατιωτική ζωή των αποστράτων.

η.-Η περιβόητη προσωπική διαφορά υπάρχει μόνο στα λόγια , γιατί πρώτον δεν μεταβιβάζεται στις χήρες και δεύτερον λίαν συντόμως με την σίγουρη επιβολή του λεγόμενου “κόφτη “ θα εξανεμισθεί..

θ.-Με το σχετ. (α) δεν καταργήθηκαν οι μνημονιακοί νόμοι (3833/10, 3845/10, 3847/10,3863/10,3865/10,3986/11,4002/11,4024/11,4051/12,4387/16 ) και ιδίως ο επαίσχυντος και αντισυνταγματικός 4093/2012 , παρ όλο που ο κ. Γ.Κατρούγκαλος είχε δεσμευθεί επ αυτού.

ι.-Δεν είναι δίκαιο οι στρατιωτικοί που αγωνίσθηκαν στους διάφορους αγώνες του Έθνους (Β.΄Π.Π. , Κορέα , Κύπρος ) να έχουν ίδιο συνταξιοδοτικό καθεστώς με τους Υπαλλήλους που απολάμβαναν μία ήρεμη και χωρίς προβλήματα οικογενειακή ζωή.

ια.-Η Ελλάδα είναι η μοναδική , ίσως, χώρα που οι συνταξιούχοι πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές , βλέπε εισφορά 5%,10%,15%,20% στα ασφαλιστικά τους Ταμεία , βάσει του ν.4093/2012 και Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (Ε.Α.Σ.) , χωρίς ουδείς να γνωρίζει το περιβόητο ΑΚΑΓΕ , που σημειωτέον επλήγη βάναυσα από το PSI, τι αποθεματικό έχει τώρα και πως γίνεται η διαχείριση των πόρων του.

ιβ.-Παρά την ισχύ του δικαίου νόμου 4151/2013 , άρθρο 4 ( σε αντικατάσταση του ν. 3865/2010 ) , με το εργασιακό των νέων συνταξιούχων του σχετ (α) επανέρχονται οι αδικίες και ανισότητες , που ο ν.4151/2013 είχε άρει.

ιγ.-Οι αποστρατευθέντες μέχρι την 30-06-2016 (ημερομηνία υπογραφής του σχετικού ΦΕΚ της αποστρατείας) , υπάγονται στο σχετ (α) , ενώ θα πρέπει να υπαχθούν στο παλαιό καθεστώς , αναφορικά με τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεών τους..

4.-Το σχετ (α) είναι παράνομο γιατί :

α.-Καταργεί τις στρατιωτικές συντάξεις και τις αποδεσμεύει από την υποχρέωση καταβολής τους από το Δημόσιο , εντάσσοντάς τες στο νέο Ε.Φ.Κ.Α. που είναι αντίθετο με το Π.Δ. 169/07 του “ Κώδικα Στρατιωτικών και Πολιτικών Συντάξεων “ και έχει τεκμηριωθεί απόλυτα στην απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου 46/2005. Έχει γίνει δεκτό νομολογιακά ότι η συνταξιοδότηση των δημοσίων λειτουργών, των στρατιωτικών και των υπαλλήλων από το Δημόσιο, διεπόμενη από ιδιαίτερες συνταγματικές διατάξεις (άρθρα 73 παρ.2, 80 παρ.1 και 98 παρ.1 εδ.ε' του Συντάγματος) δεν εμπίπτει στην έννοια της κατά το άρθρο 22 παρ.4 του Συντάγματος κοινωνικής ασφαλίσεως γενικώς (πρβλ. ΣτΕ 1808/70, 99/68) και το Δημόσιο δεν ενεργεί ως Οργανισμός Κοινωνικής Ασφάλισης κατά την παροχή σύνταξης στους υπαλλήλους του, αλλά δυνάμει της σχέσης που το συνδέει με αυτούς και επί τη βάσει ειδικού συνταξιοδοτικού καθεστώτος (ΣτΕ 1970/2002, 1750/1993). Ας σημειωθεί ότι η ειδική δικαιοδοσία του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί διαφορών από συντάξεις του Δημοσίου κατοχυρώθηκε συνταγματικά ενόψει ακριβώς αυτής της ιδιαιτερότητας του συνταξιοδοτικού καθεστώτος των υπαλλήλων και λειτουργών του Δημοσίου.

β.-Ενώ το ΣτΕ με τις Αποφάσεις της Ολομελείας του υπ. Αριθ. 2192 μέχρι 2196 του 2014 απαγορεύει την περαιτέρω μείωση των συντάξεων των στρατιωτικών , εν τούτοις με το σχετικό (α) επέρχονται σημαντικές μειώσεις στις συντάξεις.

γ.-Τεχνηέντως αποδεσμεύονται οι συντάξεις από τους μισθούς των εν ενεργεία και έτσι το Κράτος προσδοκά να παρακάμψει τις αποφάσεις της Ολομελείας του ΣτΕ 2192 μέχρι 2196 του 2014 και την 1128 του 2016.

δ.-Το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά την επεξεργασία του σχεδίου νόμου (μετέπειτα ν.4387/2016 ) είχε αποφανθεί ότι αυτό ήταν στα όρια της νομιμότητας κυρίως λόγω ένταξης των συνταξιούχων του Δημοσίου στο ίδιο Ταμείο με τους συνταξιούχους του ιδιωτικού Τομέα.

ε. Οι στρατιωτικοί όταν αποστρατεύονται δεν αποκαλούνται συνταξιούχοι , αλλά με τον αποστρατευτικό βαθμό που τους απονέμει η Πολιτεία με εκδιδόμενο Προεδρικό Διάταγμα π.χ. “Ταξίαρχος εν αποστρατεία”. Η απονομή του αποστρατευτικού βαθμού δεν μπορεί να είναι μόνο στα χαρτιά και για το θεαθήναι , πρέπει να έχει και το ανάλογο αντίκρυσμα.

στ.-Με τον ν.4337/2015 (τρίτο μνημόνιο-σελίδα 1021) δεσμεύεται η Κυβέρνηση ότι θα εξεύρει πόρους για την αποκατάσταση των συντάξεων , σύμφωνα με τις αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ , επομένως η μη τήρηση της δέσμευσης αυτής πέραν των άλλων είναι και παράνομη.

5.-Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Π.Καμμένος έχει πλειστάκις δεσμευθεί ότι το νέο ασφαλιστικό (σχετ. α) δεν θα αφορά τους στρατιωτικούς και τους αποστράτους και επ αυτού υπάρχει σύμφωνη γνώμη του Πρωθυπουργού κ. Α.Τσίπρα. Τελικά φαίνεται ότι οι θέσεις των Υπουργών Εργασίας και Οικονομικών είναι πιο ισχυρές από τις θέσεις του ΥΕΘΑ και συγκυβερνώντος.

6.-Κατόπιν των ανωτέρω καλούμε την Κυβέρνηση και ειδικά τον Πρωθυπουργό κ.Α.Τσίπρα , ως άμεσο βήμα , να εξαιρέσει τους στρατιωτικούς και τους αποστράτους από τον ν.4387/2016 , να σταματήσει κάθε περικοπή στις συντάξεις των στρατιωτικών και εφ όσον γίνουν αυτά να εφαρμόσει τις αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ 2192 μέχρι 2196 του 2014 και 1128 του 2016 το αργότερο από την 01-01-2018 (τότε λήγει η πληρωμή αναδρομικών του ν.4307/2014 ) , κατοχυρώνοντάς τες νομοθετικά από τούδε..

7.-Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι θα συνεχίσουμε τους δικαστικούς αγώνες σε Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια και ως πρώτο βήμα καταθέσαμε σήμερα προσφυγή ενώπιον του ΣτΕ κατά των σχετικών (α) και (β)..

8.-Το παρόν εκφράζει , αναλογικά και τις απόψεις των αποστράτων του Λ.Σ.-ΕΛΛ.ΑΚΤ. και της ΕΛ.ΑΣ , για τους ίδιους νομικούς , ουσιαστικούς και ηθικούς λόγους..

Υποστράτηγος .ε.α. Ε.Δανιάς Πρόεδρος ΕΑΑΣ

Συνταγματάρχης ε.α. Ν.Καίσαρης Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΣ

Αντιναύαρχος Π.Ν. ε.α. Σ.Περβαινάς Πρόεδρος ΕΑΑΝ και του Συντονιστικού

Αντιπλοίαρχος (Ε) Π.Ν.ε.α. Γ.Γεωργακόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΝ

Αντιπτέραρχος (Ι) Π.Α. ε.α. Σ.Καββούρης Πρόεδρος ΕΑΑΑ

Αντισμήναρχος (Ρ) Π.Α.ε.α. Ι.Κρανιάς Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΑ

Για την ακρίβεια

Ο Πρόεδρος του Συντονιστικού - Αντιναύαρχος Π.Ν.ε.α. Σ.Περβαινάς

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Σεπτέμβριος 2016 08:49
 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΑΑΑ & Φορέων (ΝΠΙΔ) της Π.Α PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΑΑΑ   
Τετάρτη, 06 Ιούλιος 2016 08:33

ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ 5 Τ.Κ.10677 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 2103802241-2103820271
FAX: 2103825393
Αριθμ. Πρωτ: 550
Αθήνα 5 Ιουλίου 2016


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Μετά τη συνάντηση του προέδρου Απτχου ( Ι ) ε.α. της ΕΑΑΑ Σ. Καββούρη και μελών του ΔΣ της ΕΑΑΑ με τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Πάνο Καμμένο στις 16-6-2016 και τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ Γιώργο Κατρούγκαλο στις 21-6-2016 κρίθηκε σκόπιμο από το ΔΣ/ΕΑΑΑ, να πραγματοποιηθεί ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή όλων των προέδρων των Παραρτημάτων καθώς και με τους προέδρους των συλλογικών φορέων ΝΠΙΔ (ΣΑΣΙ – ΕΣΜΑ – ΣΑΣ – ΣΑΣΥΔΑ – ΣΑΙΡ – ΠΑΣΟΙΠΑ – ΠΣΑΕΜΘ) της ΠΑ και του Σ.Α/Σ.Σ.Α.Σ.
Σκοπός της σύσκεψης ήταν να εξεταστούν τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται κυρίως μετά την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου, η ανταλλαγή απόψεων και η κατάθεση προτάσεων για την αντιμετώπιση της περαιτέρω μείωσης της σύνταξής μας που αποτελεί, κατά βάση, για την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μας και το οικογενειακό τους εισόδημα.
Συμπερασματικά:
Από τις συναντήσεις με τον ΥΕΘΑ και τον ΥΠΕΚΑ είναι πρόδηλο ότι υφίσταται μεταξύ τους μια σοβαρή διάσταση απόψεων των σοβαρών θεμάτων που σχετίζονται με τα ε.ε. και ε.α. στελέχη των Ε.Δ και ειδικότερα την υπαγωγή στον ΕΦΚΑ (Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης), όπως προβλέπεται στο άρθρο 4 του Ν. 4387/2016 για την οποία ο κ. Καμμένος δήλωσε κατηγορηματικά ότι αποτελεί κόκκινη γραμμή και έχει ζητηθεί η εξαίρεση των ειδικών μισθολογίων ενώ ο κ. Κατρούγκαλος ανέφερε ότι δεν θα υπάρξει καμία εξαίρεση από το νόμο που έχει ήδη ψηφιστεί.
Σοβαρή ανατροπή του συνταξιοδοτικού μας καθεστώτος αποτελεί η αποσύνδεση των συντάξεων από τους μισθούς των εν ενεργεία συναδέλφων μας, η οποία προβλέπονταν στον κώδικα «Στρατιωτικών και Πολιτικών Συντάξεων» με το ΠΔ 169/07. Η ανατροπή αυτή θα οδηγήσει σε μόνιμη και εσαεί καθήλωση των συντάξεων των αποστράτων που μελλοντικά θα αποτελεί πενιχρό επίδομα έναντι των μισθών των ε.ε, εξέλιξη που επιφυλάσσεται και για κάθε νέο απόστρατο.
Όλες οι κρατήσεις των μνημονιακών νόμων παραμένουν και ενισχύονται περαιτέρω.
Η εγγύηση του ύψους των σημερινών συντάξεων αποτελεί απλή ευχή καθώς με τον δημοσιονομικό «κόφτη» θα περικόπτονται αυτόματα δαπάνες, στις οποίες περιλαμβάνονται μισθοί και συντάξεις, σε περίπτωση απόκλισης από τους δημοσιονομικούς στόχους.
Η εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ για τους αποστράτους, για τον μεν ΥΠΕΚΑ κ. Κατρούγκαλο θα πρέπει να αναζητηθεί με αγωγές, για τον δε ΥΕΘΑ κ. Καμμένο στην καλή διάθεση και προαίρεση του Υπουργείου Οικονομικών.
Δυστυχώς, εδώ και μήνες παρακολουθούμε τον ΥΕΘΑ κ. Πάνο Καμμένο, όπως και οι προκάτοχοί του, να αποδέχεται όλα τα αιτήματα των αποστράτων και στη συνέχεια να αρκείται στην υπηρεσιακή διαβίβαση αυτών στο Υπουργείο Οικονομικών θεωρώντας ότι έτσι εξοφλεί το «χρέος» του προς τα εν αποστρατεία στελέχη.
Τονίζουμε ιδιαίτερα ότι ο νυν ΥΕΘΑ, από τον οποίο πείστηκαν πολλοί συνάδελφοί μας, δεν είναι απλό μέλος μια κυβέρνησης διορισμένο από τον πρωθυπουργό αλλά κυβερνητικός εταίρος και πρόεδρος του κόμματος των ΑΝΕΛ που συγκυβερνά με το ΣΥΡΙΖΑ. Θα περιμέναμε λοιπόν ο κ Καμμένος να μην διαβιβάζει απλά τα δίκαια αιτήματά μας στο Υπουργείο Οικονομικών αλλά εφόσον τα υιοθετεί να απαιτεί την άμεση εφαρμογή τους.
Οι αποφάσεις του ΣτΕ 2192 και 2194/12 με τις οποίες δικαιώθηκαν δικαστικά τα ε.ε. και ε.α. στελέχη αποτελούν κόλαφο για όλους, όσοι συστηματικά και εργολαβικά έχουν αναλάβει το ρόλο της συκοφάντησής μας στην κοινωνία ως δήθεν προνομιούχων που τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης.
Σύμφωνα λοιπόν με την απόφαση του ΣτΕ τα στελέχη των Ε.Δ και ΣΑ δικαιούνται και είναι υποχρέωση της πολιτείας να τους μεταχειρίζεται με ειδικό τρόπο γιατί στα στελέχη των Ε.Δ:
α. Απαγορεύεται να ασκούν οποιοδήποτε επάγγελμα ή να ασχολούνται με οποιαδήποτε αμειβομένη εργασία.
β. Ή διαρκής ετοιμότητα και επιφυλακή χωρίς διάκριση αν είναι ημέρα ή νύχτα, εργάσιμη ή αργία, όπως και οι Συνταγματικοί περιορισμοί λόγω αναγνώρισης της ιδιαιτερότητας των καθηκόντων των στελεχών των Ε.Δ, ορίζουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο υπηρετείται το ύψιστο και πρωτεύον αγαθό της Ασφάλειας της Χώρας και του Λαού. Στη βάση αυτών των δεδομένων είναι πρόδηλη η ευθύνη και η υποχρέωση της Πολιτείας και της εκάστοτε Κυβέρνησης να εξασφαλίζει αποδοχές αξιοπρεπούς διαβίωσης στα εν ενεργεία και στα εν αποστρατεία στελέχη των Ε.Δ. Αυτό κάνουν όλες οι ευνομούμενες Δημοκρατίες.
Παρ’ όλα αυτά εμείς ουδέποτε ζητήσαμε ειδική μεταχείριση καθώς αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνικού λαού που με τις δικές του θυσίες διατηρείται υψηλό το φρόνημα και το αξιόμαχο των Ε.Δ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αποδεχτούμε να αντιμετωπιζόμαστε ως πολίτες Β Κατηγορίας και υποζύγια που αντέχουν τα πάντα.
Από την πλευρά μας ενδεικτικά, στις ιδιαιτερότητες του στρατιωτικού επαγγέλματος, θα προσθέταμε τις χιλιάδες απλήρωτες ώρες υπερωριακής απασχόλησης, αυτονόητες για κάθε άλλο εργαζόμενο, στις οποίες περιλαμβάνονται εορτές, αργίες, νυχτερινή και ανθυγιεινή εργασία.
Προκαλούμε κάθε «καλοπροαίρετο» Υπουργό και την κυβέρνηση να εφαρμόσει στην πράξη τα περί ισότητας και ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων εφαρμόζοντας και για τα στελέχη των Ε.Δ τη νομοθεσία για την υπερωριακή εργασία που διέπει κάθε άλλο εργαζόμενο του δημόσιου τομέα.
Η απλήρωτη αυτή εργασία που μεταφράζεται σε πραγματικά χρόνια υπηρεσίας για τα στελέχη των Ε.Δ σκανδαλωδώς παραβλέπεται από τους κάθε λογής κοινωνικά ευαίσθητους της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης.
Οι αποφάσεις του ΣτΕ είναι παρόμοιες και αφορούν τα ε.ε. και ε.α στελέχη των Ε.Δ και θα πρέπει να τύχουν καθολικής εφαρμογής όπως αυτής της προηγούμενης κυβέρνησης που αποφάσισε, έστω και πρωτοτυπώντας παγκοσμίως, να εφαρμόσει μια δικαστική απόφαση κατά το ήμισυ, 50%.
Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η διαβεβαίωση του ΥΕΘΑ ότι έχουν εξευρεθεί τα ποσά από τους κωδικούς του ΥΠΕΘΑ για τα ε.ε. στελέχη των Ε.Δ ενώ οι απόστρατοι θα πρέπει να εκλιπαρούν το Υπουργείο Οικονομικών. Δυστυχώς εάν δεν εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση την ίδια τύχη θα έχουν και οι συνάδελφοί μας που θα αποστρατευθούν στο άμεσο μέλλον. Μπορεί με αυτή τη λογική να καλλιεργήσει οποιαδήποτε εμπιστοσύνη μεταξύ των θεσμών και των στελεχών των Ε.Δ;


Με βάση τα παραπάνω καλούμε:

1. Την ηγεσία των Ε.Δ να αναλογιστεί τις ευθύνες της απέναντι στους αποστράτους συναδέλφους τους οι οποίοι υφίστανται μια διαρκή υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το υψηλό αίσθημα ευθύνης, οι αυξημένες υποχρεώσεις, η αφοσίωση στο καθήκον οδηγεί στον παραμερισμό στοιχειωδών καθημερινών ατομικών και οικογενειακών αναγκών, επιδίωξη ικανοποίησης κάθε εργαζόμενου. Θέλουμε όμως να τονίσουμε ότι και μετά την αποστρατεία, που σύντομα ή αργά έρχεται για όλους, υπάρχει ζωή και οικογένειες που έχουν ανάγκες και αυτές στοιχειωδώς θα πρέπει να καλύπτονται. Δεν περιποιεί τιμή για κανένα και ιδιαίτερα για την πολιτεία μιας χώρας που θέλει να ανήκει στο σκληρό πυρήνα της Ε.Ε τα εν ενεργεία και ε.α. στελέχη των Ε.Δ να βρίσκονται σε αναζήτηση εργασίας με μισθό ανειδίκευτου εργάτη προκειμένου να περισώσουν μέρος της αξιοπρέπειάς τους και να ανταποκριθούν στις βασικές τους υποχρεώσεις.
2. Τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης να ασκήσει όλο το ειδικό βάρος που φέρει τηρώντας αδιαίρετα τις υποσχέσεις που έδωσε στα ε.ε. και ε.α. στελέχη των Ε.Δ και απαιτώντας από την κυβέρνηση:

α.
Την άμεση εφαρμογή των αποφάσεων του ΣΤΕ με τρόπο ενιαίο και καθολικό όπως προεκλογικά είχε δεσμευθεί.
β. Να αποδοθούν στο ακέραιο όλες οι οφειλές φορέων του δημοσίου, όπως το ΕΚΑΒ και ο ΕΟΠΠΥ, ύψους άνω των 140 εκατομμυρίων ευρώ, στην Π.Α. και στο Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας.
γ. Την απόδοση στους πραγματικούς δικαιούχους (Π.Α) ,σε εκείνους δηλαδή που προσφέρουν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, του αναλογούντος μεριδίου από το ποσό που καταβάλλει το EUROCONTROL.
δ. Να κατοχυρώσει την σύνδεση των συντάξιμων αποδοχών των αποστράτων με τους μισθούς των εν ενεργεία συναδέλφων τους όπως ισχύει με το ΠΔ 169/07 του «Κώδικα Στρατιωτικών και Πολιτικών Συντάξεων» και έχει τεκμηριωθεί απολύτως στην απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου υπ. αριθμ. 46/2005, βάσει της οποίας έχουν γίνει έως σήμερα  οι αναπροσαρμογές των συνταξίμων αποδοχών, ένεκα της αντιστοίχου αναπροσαρμογής των μισθολογικών δεδομένων των εν ενεργεία, που επηρεάζουν τον υπολογισμό τους.
ε. Να εξασφαλίσει άμεσα όπως κατ’ επανάληψη έχει υποσχεθεί την εξαίρεση των ειδικών μισθολογίων από την υπαγωγή στον ΕΦΚΑ. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου Περί Ιεραρχίας και Προαγωγών των Ε.Δ., οι Αξιωματικοί μετά την αποστρατεία τους εγγράφονται στα στελέχη της εφεδρείας των Ε.Δ, διατηρώντας τοιουτοτρόπως την εσαεί οιονεί ιδιότητα του Στρατιωτικού. Συνεπώς η υπαγωγή στον ΕΦΚΑ τυγχάνει παράνομη, αντισυμβατική και αντίκειται στις αρχές της χρηστής Διοίκησης.
στ. Να άρει τα παράλογα ηλικιακά ρατσιστικά κριτήρια περικοπής των συντάξεων για όσους αποστρατεύθηκαν με αίτησή τους οι οποίοι κάνοντας χρήση νόμων της Ελληνικής πολιτείας τιμωρήθηκαν, από την ίδια, με τη λεηλασία της σύνταξής τους.
ζ. Να δοθεί νομικά η δυνατότητα στο ΜΤΑ, που δεν χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό, να χρησιμοποιεί τα αποθεματικά του, κατά την κρίση του ΔΣ με αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των μετόχων και μερισματούχων.
Τα κυβερνητικά κόμματα, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ καθώς και ο ίδιος ο σημερινός Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας με έντονο τρόπο και επανειλημμένα είχαν αναφερθεί στο PSI και τη λεηλασία που υπέστησαν τα ΝΠΔΔ με τη ζημιά για το ΜΤΑ να ανέρχεται στα 31,1 εκατομμύρια ευρώ. Φυσιολογικά θα ανέμενε κανείς την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την κατάργηση του Ν. 1611/1950 βάση του οποίου τα αποθεματικά των ΝΠΔΔ επιβάλλεται να κατατίθενται στην Τράπεζα της Ελλάδος. Δυστυχώς αυτό που συμβαίνει είναι η εντονότερη και αυστηρότερη εφαρμογή του νόμου με τα εναπομείναντα αποθεματικά να είναι σχεδόν δεσμευμένα στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Η σημερινή κυβέρνηση και οι κυβερνητικοί εταίροι αναγνώρισαν προεκλογικά ότι οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και ιδιαίτερα οι άνεργοι αντιμετωπίζουν ανθρωπιστική κρίση και δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω υποχώρησης του βιοτικού τους επιπέδου. Δεσμεύθηκαν ότι, ως ισοδύναμα, για την ανακούφιση των εργαζομένων και των συνταξιούχων θα πατάξουν τη φοροδιαφυγή, τη φοροκλοπή και θα επιστραφούν τα κλεμμένα στα δημόσια ταμεία. Δυστυχώς αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι τα θύματα του τρίτου μνημονίου είναι τα συνήθη υποζύγια, εργαζόμενοι και συνταξιούχοι, όπως του πρώτου και του δεύτερου μνημονίου.
Τα ηλικιακά κριτήρια (!) και οι περικοπές των συντάξεων χηρείας που αναφέρονται στο άρθρο 12 του ν.4387/2016 δεν μπορούν να έχουν οποιαδήποτε αναφορά σε κράτος πρόνοιας και κοινωνικής πολιτικής. Το μέτρο ειδικά με το 55ο έτος της ηλικίας του / της επιζώντος συζύγου, πλήττει ιδιαίτερα τα στελέχη των Ε.Δ που λόγω της φύσης του επαγγέλματος αποστρατεύονται σε μικρότερη ηλικία και δυστυχώς μάλλον εξ αιτίας του επαγγέλματος φεύγουν και από τη ζωή σε μικρότερη ηλικία ενώ οι οικογενειακές υποχρεώσεις είναι ιδιαίτερα αυξημένες.
Τα ισοδύναμα μέτρα που διαρκώς και με μεγάλη ευκολία βρίσκονται για τα στελέχη των Ε.Δ, αφού πρώτα έχουν ψηφιστεί, είμαστε βέβαιοι ότι οδηγούν περαιτέρω στην υποβάθμιση της μαχητικής ικανότητας και αποτελεσματικότητας των Ε.Δ. Η χώρα μας βρίσκεται στο κέντρο σεισμικών αναταράξεων γεωπολιτικής αστάθειας και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα συνεχίζουν, με εντονότερο τρόπο, να αμφισβητούνται με τη χρήση στρατιωτικής ισχύος. Οι απειλές και η στρατιωτική «διπλωματία» δεν αντιμετωπίζονται, παρά, με τη ικανότητα χρήσης ανάλογης ισχύος και όχι με ευχολόγια και παλικαρισμούς χωρίς υπόβαθρο. Οι Ε.Δ κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν και σήκωσαν όλο το βάρος της διαχείρισης των μεταναστευτικών ροών προς τη χώρας μας, έργο άλλων φορέων και υπευθύνων, και το έπραξαν με αυταπάρνηση και εξαιρετική επιτυχία, με πενιχρά μέσα και πέραν του καλώς εννοούμενου καθήκοντος, περισώζοντας την τιμή και αξιοπρέπεια της χώρας.
Αυτά τα εναπομείναντα πενιχρά μέσα, εάν καταστούν ανύπαρκτα με τη διαρκή χρήση τους ως ισοδύναμα, καμία ποιοτική υπεροχή του προσωπικού δεν μπορεί να αντισταθμίσει. Η κυβέρνηση ας αναλογιστεί τις εθνικές της ευθύνες και ας αναζητήσει αλλού ισοδύναμα που είναι και πολλά και σκανδαλωδώς προκλητικά.
Στην κατεύθυνση αυτή η ΕΑΑΑ θα πράξει ότι είναι δυνατόν για να προασπίσει τα συμφέροντα των μελών της και να αναδείξει τα προβλήματα των ενεργεία συναδέλφων μας χρησιμοποιώντας όλα τα νόμιμα μέσα.


Για τους συμμετέχοντες,


Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας (Ε.Α.Α.Α)
Σύνδεσμος Αποφοίτων Σχολής Ικάρων (Σ.Α.Σ.Ι)
Επιστημονικός Σύλλογος Μηχανικών Αεροπορίας (Ε.Σ.Μ.Α)
Σύνδεσμος Αποφοίτων Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (Σ.Α/Σ.Σ.Α.Σ)
Σύλλογος Αποφοίτων Σ.Τ.Υ.Α. (Σ.Α.Σ)
Σύλλογος Αποφοίτων Σ.Υ.Δ. (Σ.Α.Σ.Υ.Δ.Α)
Σύλλογος Αποστράτων Ραδιοναυτίλων (Σ.Α.Ι.Ρ)
Πανελλήνιος Σύλλογος Αποστράτων Εθελοντών Μακράς Θητείας (Π.Σ.Α.Ε.Μ.Θ)
Πανελλήνιος Σύλλογος Οικογενειών Πεσόντων Αεροπόρων (ΠΑ.Σ.ΟΙ.Π.Α)


Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Ιωάννης Κρανιάς
Αντισμήναρχος (Ρ) ε.α


Ο Πρόεδρος

Σπυρίδων Καββούρης

Αντιπτέραρχος (Ι) ε.α

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 06 Ιούλιος 2016 08:40
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL